Alle arbeider

Samarbeid med Trondheim Spektrum

KOMENT AS signerte denne uken en samarbeidsavtale med Trondheim Spektrum. Avtalen er et resultat av et allerede etablert samarbeid med det som av mange omtales som kanskje Norges mest fleksible og spennende arena for ulike events.

Vi er tilbake

Etter en vanskelig og passiv periode i vår, var vi i KOMENT så heldige å få jobbe med flere av våre kunder med ulike prosjekter de siste ukene inn mot sommerferien. 

Historisk helg med Åge

KOMENT dekket opp og inviterte til en storslagen og helt unik ÅGE-helg i Oslo. 9 000 mennesker var tilstede da Åge Aleksandersen & Sambandet spilte for aller første gang i Oslo Spektrum!

Peppes Hjemme reklamefilm

Peppes Hjemme ønsket å fortelle det norske folk om hvordan man kan bruke deres produkter når man griller en pizza! Vi lagde en feelgood-film for bruk i sosiale medier. 

7-Eleven

På oppdrag fra 7-Eleven har vi utviklet 7-Eleven Norge sin offisielle hjemmeside og deres fanpage på Facebook. 

Reklameskjermer City Lade

KOMENT har prosjektert, montert og stått bak hele leveransen av reklameskjermer i fellesarealene på City Lade.

Narvesen

På oppdrag fra Reitan Convenience Norway har vi utviklet Narvesens offisielle hjemmeside, med bl.a kartsøk og egen del for å søke etter magasiner og blader. 

Kinoreklame for Nannestad VGS

På oppdrag fra Nannestad Videregående skole har vi laget 3 reklamefilmer for kino.

Offisiell åpning for Lerøy Midt AS

Lerøy Midt AS på Hitra er verdens mest moderne lakseanlegg og en vesentlig aktør lokalt, regionalt og nasjonalt. KOMENT fikk oppdraget med å arrangere den offisielle åpningen.

Oskar Sylte Mineralvannfabrikk

Spesialproduksjon av pære- og ananasbrusflasker.

Årets Ladejarl

Reitangruppen deler årlig ut prisen «Årets Ladejarl». Dette er en pris som  gis til en person som i særlig grad har utmerket seg og bidratt til samfunnsbygging gjennom verdibasert arbeid og ledelse som alternativ til regelstyring.

I 2018 ble denne prisen tildelt Helsesista, Tale Maria.

Hjemmeside for Bluesnews

KOMENT har bidratt med sin spisskompetanse og vært pådriver i arbeidet med å utfordre magasinet Bluesnews til å ta web på alvor, og dermed tenke nytt og langsiktig.