Oslo Games GO

KOMENT har utviklet konseptet og står for produksjonen av Oslo Games GO. 

Fire av Norges beste skateboard-fotografer velges til hvert sitt team og får i oppgave å rekruttere 4 skatere hver. På under én uke skal lagene samle flest mulig poeng gjennom ulike challenges, og samtidig dokumentere alt i en egenprodusert skate-film.  

Oslo Games GO! møter du kanskje på et gatehjørne, en trapp eller en bowl nær deg. Konkurransen foregår ute i Oslo og strekker seg over flere dager. Teamene som deltar skal levere film, foto og SoMe-oppdrag gjennom hele konkurranseuka. En jury på 8 kvalifiserte personer vil til slutt velge vinnerteamet.

Oslo Games GO har basert seg på sosiale medier, med Facebook og Instagram som hovedkanaler.

Flere eksempler

Offisiell åpning for Lerøy Midt AS

Lerøy Midt AS på Hitra er verdens mest moderne lakseanlegg og en vesentlig aktør lokalt, regionalt og nasjonalt. KOMENT fikk oppdraget med å arrangere den offisielle åpningen.

YX 7-Eleven lansering

KOMENT Oslo hadde ansvaret for bl.a prosjektledelse, sampling, logistikk og underholdning på lanseringene av de splitter nye YX 7-Eleven-stasjonene landet rundt. Vi konverterte 90 tilhørende facebooksider for YX 7-Eleven, og oppdatert alle sidene med innhold for å promotere de lokale åpningsfestene. 

BBC BRIT Norgeslansering

I anledning lanseringen av BBC Brit, utfordret The Stig fire norske sportsutøvere til et sinnsykt race i Holmenkollen for å skape blest om TV-kanalen i det norske markedet.