Oslo Games GO

KOMENT har utviklet konseptet og står for produksjonen av Oslo Games GO. 

Fire av Norges beste skateboard-fotografer velges til hvert sitt team og får i oppgave å rekruttere 4 skatere hver. På under én uke skal lagene samle flest mulig poeng gjennom ulike challenges, og samtidig dokumentere alt i en egenprodusert skate-film.  

Oslo Games GO! møter du kanskje på et gatehjørne, en trapp eller en bowl nær deg. Konkurransen foregår ute i Oslo og strekker seg over flere dager. Teamene som deltar skal levere film, foto og SoMe-oppdrag gjennom hele konkurranseuka. En jury på 8 kvalifiserte personer vil til slutt velge vinnerteamet.

Oslo Games GO har basert seg på sosiale medier, med Facebook og Instagram som hovedkanaler.

Flere eksempler

YX 7-Eleven lansering

KOMENT Oslo hadde ansvaret for bl.a prosjektledelse, sampling, logistikk og underholdning på lanseringene av de splitter nye YX 7-Eleven-stasjonene landet rundt. Vi konverterte 90 tilhørende facebooksider for YX 7-Eleven, og oppdatert alle sidene med innhold for å promotere de lokale åpningsfestene. 

BBC BRIT Norgeslansering

I anledning lanseringen av BBC Brit, utfordret The Stig fire norske sportsutøvere til et sinnsykt race i Holmenkollen for å skape blest om TV-kanalen i det norske markedet. 

Årskonferanse Sjømat Norge

Sjømat Norge sin årskonferanse "Et blått taktskifte" ble holdt i april, og hadde en rekke profilerte næringslivsledere og politikere på programmet. KOMENT stod for en stor del av leveransene.