YX 7-Eleven lansering

KOMENT Oslo hadde ansvaret for bl.a prosjektledelse, sampling, logistikk og underholdning på lanseringene av de splitter nye YX 7-Eleven-stasjonene landet rundt. Vi konverterte 90 tilhørende facebooksider for YX 7-Eleven, og oppdatert alle sidene med innhold for å promotere de lokale åpningsfestene. 

Åpningsfestene har bydd på servering av pølser, kaffe og kake til alle gjester - samt gode åpningstilbud på bilvask og annet. For å trekke folk til åpningsfestene har KOMENT stått for promoteringen lokalt ved bruk av bl.a flyere, sosiale medier og e-postutsendelser.

Åpningsfestene har vært godt besøkt, og i noen tilfeller har også adm. dir. i Reitan Convenience Norge, Kenneth C. Olsen, deltatt på disse. 

Vi har også hatt gleden av å ha Pål Anders Ullevålseter som gjest på et par av åpningsfestene!

Ansvarlig for prosjekt:

Charlotte Joy Youngblom // Produsent Event & Digital Oslo
+47 986 26 380
charlotte@koment.no

Synne Broch Almqvist // Digital Markedsfører Oslo
+47 934 22 848
synne@koment.no

Morten Johansen // Leder Oslo
+47 411 23 456
morten@koment.no

YX 7-Eleven
yx 7-Eleven
YX 7-Eleven
YX 7-Eleven
YX 7-Eleven

Flere eksempler

Digital fagkonferanse

KOMENT produserte en fagkonferanse for Åkerblå AS, hvor konferansedeltagerne var med enten fysisk i et studio på Frøya, eller digitalt på en av de sju lokasjonene langs kysten.

Digitalt seminar

Hvert år arrangerer Kreditorforeningen et seminar hvor de samler bransjen til faglig og sosialt samvær. Covid-19 gjorde at Høstseminaret ble holdt digitalt. 

Digital konferanse

KOMENT har arrangert digital konferanse for vår kunde Fiskeri- og havbruksnæringens Forskningsfinansiering (FHF).