KOMENT Oslo hadde ansvaret for bl.a prosjektledelse, sampling, logistikk og underholdning på lanseringene av de splitter nye YX 7-Eleven-stasjonene landet rundt. Vi konverterte 90 tilhørende facebooksider for YX 7-Eleven, og oppdatert alle sidene med innhold for å promotere de lokale åpningsfestene.
Åpningsfestene har bydd på servering av pølser, kaffe og kake til alle gjester - samt gode åpningstilbud på bilvask og annet. For å trekke folk til åpningsfestene har KOMENT stått for promoteringen lokalt ved bruk av bl.a flyere, sosiale medier og e-postutsendelser.
Åpningsfestene har vært godt besøkt, og i noen tilfeller har også adm. dir. i Reitan Convenience Norge, Kenneth C. Olsen, deltatt på disse.
Vi har også hatt gleden av å ha Pål Anders Ullevålseter som gjest på et par av åpningsfestene!
Ansvarlig for prosjekt:
Charlotte Joy Youngblom // Produsent Event & Digital Oslo
+47 986 26 380
charlotte@koment.no
Synne Broch Almqvist // Digital Markedsfører Oslo
+47 934 22 848
synne@koment.no
Morten Johansen // Leder Oslo
+47 411 23 456
morten@koment.no
KOMENT produserte en fagkonferanse for Åkerblå AS, hvor konferansedeltagerne var med enten fysisk i et studio på Frøya, eller digitalt på en av de sju lokasjonene langs kysten.
Hvert år arrangerer Kreditorforeningen et seminar hvor de samler bransjen til faglig og sosialt samvær. Covid-19 gjorde at Høstseminaret ble holdt digitalt.
KOMENT har arrangert digital konferanse for vår kunde Fiskeri- og havbruksnæringens Forskningsfinansiering (FHF).