Markedsføring

KOMENT AS har jobbet profesjonelt i sponsormarkedet siden 2006. Dette både som rådgiver for virksomheter som er aktive brukere av denne markedskanalen, og for sponsorobjekter som stadig er på jakt etter de riktige sponsorene. Vi har bred erfaring med sponsing og har jobbet med mange virksomheter og ulike objekter innen idrett og kultur.

EKSEMPLER

I mange år har vi jobbet med Nidaros Blues Festival, som er et attraktivt sponsorobjekt i Midt-Norge innenfor segmentet kultur-sponsing. Vi har bidratt til å gjøre festivalen til en arena der sponsorene kan ta med sine kunder og ansatte, samtidig som vi har satt fokus på å få satt det inntrykket sponsorene ønsker seg knyttet til sponsoratet.

 

Synnøve Finden ga oss i oppdrag å gjøre Peppes Hjemme til et produkt som folk skulle få kjennskap til. Vi valgte å bruke sosiale medier samt Internett som kanaler for å få ønsket oppmerksomhet. Salgstallene tyder på at Synnøve Finden har lyktes svært godt med den strategien som ble valgt, og som leverandør av utvikling og gjennomføring av kampanjen har vi til fulle visst at dette er noe vi behersker. I dette arbeidet har vi utnyttet de mange ulike tjenester vi kan levere in-house, som idé/utvikling, sosiale medier, filmproduksjon og kampanjetenkning.

 

Andre kunder vi også jobber med er

 

Bilhjelp Trondheim AS

Skanska Husfabrikken AS

Takforum Trøndelag

Trondheim Byggfestival